اِیرَان نَے اَمریکی ٹِھکَانَوں پَر بَمبَاری کَرنے کَا فَیصلَہ کِس طَرح کِیا اَور ٹَرمپ کِس طَرح جَنگ سَے گُریزَاں رَہا۔

By Elijah J. Magnier: @ejmalrai

تِین جَنوری ، آدھی رَات کے بَعد ، اِیرانی مَیجر جَنرل قَاسم سُلیمانی ، بَریگیڈیئر جَنرل حُسین پُور جَعفری ، کرنل شَاہرَود مُظَفَری نِیا ، مَیجَر ہَادِی تَیمَری اور کیپٹن وَاحِد زَمانِیم کے قَتل کے بَارے میں خَبریں بَغداد میں اِیرانی سِفَارتخَانہ پُہنچَیں۔  سِفارتخَانے کے اَفسَران قَافلے سے رَابطَے مَیں تَھے ، اَچانَک مَواصِلات مَیں خَلل پَڑا۔  سَردَار سُلیمانی کو سِفَارتی اِستثنیٰ حَاصِل تھا اور اِنہیں عِراقی حَکومَت نے باضَابطَہ طَور پر دَاعش کو شِکَست دینے مَیں مَدد کِی دَرخَواست کِی تِھی۔  مَزید یہ کہ عِراقی چَوکی سَے عَین قَبل اِس قَافلے پر حَملہ کِیا گَیا تَھا جَو جَانتَا تَھے کہ عِراقی کَمانڈَر اَبو مَہدی اَلمُہنَدس اَپنی حِفاظتی ٹِیم کے سَاتھ قَافلے میں مَوجَود تَھے۔  یہ خَبر تَہران اور پِھر وَہاں سَے اِیرانی رَہبرِ اِنقلاب سَید عَلی خَامنہ اِی کے گَھر تَک پُہنچِی تھی۔

“ہَم اللہ کَے ہَیں اَور ہَم اِسی کِی طَرف لَوٹ آئیں گے”۔  قُرآن مَجِید کی یہ آیات اَیک مُومِن کا اَعلاَن جَب اِس کَے قَریب ہَونے یَا نہ ہَونے کے بَارے مَیں کِسی جَاننے وَالے کی مَوت کا اَعلاَن کَرتے ہیں۔  یہ اَیک یَاد دَہانی ہے کہ تَمام اِنسان فَانی ہیں۔  سَید خَامنہ اِی کا یہ پَہلا رَد عَمل تھا جب “بیٹے” کی ہَلاکَت کی خَبر اِن تک پُہنچی۔  سَید سُلیمانی کی سَید خَامنہ اِی سے قُربَت یَہی تِھی۔  سُلیمانی نے عِراق اور شَام میں دَاعش اور اَلقَاعدہ سے لَڑتے ہوئے مُتعدِد مَواقَع کی پَر اِن کی جَان کو خَطرہ ہونے کی وَجہ سے “زِندہ شَہید” کا لَقب حَاصِل کیا۔

سُلیمانی بَیروت سے رُخصت ہُوئے اور یَکم جَنورِی کو دَمِشق ہَوائی اَڈے سَے بُہت دُور شَام میں قَیَام پَذِیر گَئے۔  شَام کے ہر سَفر پر ، وہ تَمام کَمانڈَروں کے سَاتھ ، صُبح کی نَماز کے بَعد اور سُورج طُلوع ہونے سے قَبل زَیادہ سے زَیادہ دَو گَھنٹے مُلاقَات کَرتا تھا۔  اِس دِن اِس نے تَمام کَمانڈَروں کو دَوپہر کے کَھانے کے لئے رَکھا اور اِنہیں غُروب آفتاب سے قَبل ہِی جَانے دِیا۔  اُنہوں نَے بَات کَرنے سے بَاز نَہیں آیا اور  (ٱلْمَشْرِق‎ )خَلیج فَارس levant مَیں اَپنی کَمانڈَروں کی ٹیم کے لئے ہِدایات چَھوڑ دیں۔  کَیپٹن واحِد زَمانیِم ان کا لاَزم و مَلزوم سَاتھی ہوتا تھا۔  مَیجر جَنرل کا اِیرانی اور عِراقی اَفسروں نے بَغداد اَیئر پورٹ پر اِستَقبال کیا جَب وہ وہاں پُہنچے تو ایک اَمریکی ڈَرون نے ان کو ہَلاک کَردیا۔

مَزاحمَتی قُوتَوں کے بَاوَثُوق ذَرائع سے پَتا چَلا کہ سُلیمَانی کی شَہادت کی اِطلاع جَیسے ہی خَامنہ اِی تَک پُہنچی پَہلے ہِی گَھنٹے مَیں وہ تَمام کَمانڈَرز کو سَخت رَدعَمل کی ہِدایَت دَے چُکے تَھے۔ اُنہوں نے کَہا کہ ہَم دُشمَن پر سَامنے سَے وَار کَریں گے اور اُنکے ہَر ٹِھکانے کو نِشانہ بَنائیں گے جو اِس بُذدِلانہ قَتل مَیں شَامل ہیں۔ ہَم دُشمَن کے نَخُوّت کو اُس کے ہِی مَیدَان مَیں خَاک مَیں مِلائیں گے۔

 بُہت سَارے مَنظَرنَامے سَید خَامنہ اِی کے سَامنے رکَھے گَئے تھے۔  پَہلی پَسند عَینِ اَلاسد ، عِراق کا سَب سے اَہم اور سَب سے نُمایاں ہَوائی اَڈہ تھا ، جَہاں صَدر ٹَرمپ عِراق مَیں مَحفُوظ مُقام سَمجَھنے والے مُقام پَر پُہنچے۔  اِیران اِس اَڈے کے بَارے مَیں ہر تَفصِیل جَانتا ہے۔  اُس کے ڈَرون اور اِنٹیَلِیجَنس ہر ہَینگر اور تَعمِیر کے مَشمُولات کی نِشاندَہی کرنے کے لئے کَافی اَچھّے تَھے۔

خَلیجِ فَارس کے اُس پَار عِراق سَے بَاہر اَمریَکی اَڈے کے خِلاف بھِی دُوسری ہِٹ کا مَنصُوبہ تَیار کِیا گیا ، جَو پَہلے مَقصَد سے زِیادہ طَاقَتور اور تَکلیف دَہ ہے ، اَگر اَمریکہ نے عَین اَلاسَد کی زَد مَیں آکر  کوئی جَواب دِیا۔

تَیسری ہِٹ کا بِھی اَہتمام کِیا گَیا ، جو مَشرق وُسطیٰ مَیں اِنتہائی اَہم امرِیکی اَڈے کے خِلاف پَہلے دَو سے کَہیں زِیادہ طَاقتَور اور تَباہ کُن تھا۔  اِس کا مَقصد بُہت سے ہَلاکتوں کا سَبب بَنتی ، جَو اَمریکہ کی مُمکنہ اِنتِقَامی کَارروَائی سے کَہیں زِیادہ ہے۔

تِین مَنصوبے ، تِین مَنظرنامے ، تِینوں جَان لَیوا حَملے جو ایک کے بعد ایک عَملدَرآمد کرنے کا مَنصوبہ بَنایا۔  سَید عَلی خَامنہ اِی نے اِن تَمام رَدِعَمل کو مَنظور کَرلیا لَہٰذا اِن کے کََمانڈَروں سے اِس کی بَرکت طَلب کرنے کی ضَرورت نَہیں ہَوگی۔  اِس کے بَعد ، سَید خَامنہ اِی نے اَپنے کَمانڈَروں کو ہِدایَت کی کہ وہ مَزِید ہِدایَات کے لئے اِن کے پَاس وَاپس آجائیں اور مُلک کو عَام طَور پر مُتحرَک کَرنے کا اَعلاَن کریں جَہاں وہ اَمریکہ کے خِلاف تَمام جُہتی جَنگ کا اَعلان کِیا جَائے گا۔

اِس آخری مَنظر نَامے میں ، سَید خَامنہ اِی نے ایک مَنصُوبے کا حُکم دِیا جَہاں اِیران کے آس پَاس کے مُمَالک ، بَحیرہ رُوم کے مَشرقی کِنارے اور اُس سے بَاہر کے تَمام اَمریکی فَوجی اَڈوں کے خَلاف بَیک وَقت سَیکڑوں مِیزائل داغَے جَانے تَھے۔  مَشرق وُسطَیٰ مَیں اِیران کے تَمام اِتحَادِیوں کو شَامل کیا جَاتا ، اور اَمریکی اِتحادِیوں کو بَراہ رَاست نِشانہ بَنایا جَاتا۔  لَیکن اِس حَتمی فَیصلے کے لئے سَید خَامنہ اِی کی آخری حُکم کی ضَرورت ہَوگی۔

عَین اَلاسد فَوجِی اَڈے پر ہَونے وَالے اِنسانی ہَلاکتوں اور تَباہیوں کے بَاوجود ، قَریب قَیاس مَنظر تھا کہ اَمریکی صَدر اپنے فَیصلے پر قَائم رَہتے مَگر اَنہوں نے اَپنے فَیصلے سے اِجتَناب کیا۔

عَین اَلاسد پر اَمریکی اَہدَاف کو نِشانہ بَنانے کے لئے اِیران نے اَپنے خُفیہ لاَنچِنگ پَیڈ سے کَوئی مِیزائل اِستعمال نہیں کیا۔  اس کے بَرعَکس ، اَمریکی کی سَیٹیلائٹ کی نِگاہوں کے سَامنے اَپنے مِیزائلوں کو دو دِن قَبل لاَنچِنگ کے تَعینَات کیا گیا۔  اِیران کو سِفارَتکاروں کی طَرف سے پَیغامَات بَھیجے جا رہے تھے کہ وہ جَوابی کَارروائی سے بَاز رہیں یا کَم از کَم رَدعَمل کو نَرم کریں۔

اَمریکہ کو وَرطہ حَیرت مَیں مُبتَلا کرنا:

اِیران اگر اَمریکہ کو حَیرت میں ڈَالنا چَاہتا تَو وہ اَپنے خُفیہ لاَنچِنگ پَیڈ سے حَملہ کَرتا مَگر اِس نے پَیشگی بَتا کر حَملہ کیا۔ 

مَشرقی وُسطیٰ میں اَمریکی سَاز وسَامان اور اَفَواج کو کُھلا چَیلنج تھا کہ اِیران کو نَتائج کی پَروَاہ نَہیں ۔

اِیران نے کَویت ، قَطَر ، سَعودی عَرب ، اِمارات اور دِیگر قَریبی مُمالک پر اَمریکی اَڈوں پر دِن کی رَوشنی میں اَپنے ڈُرون بَھیجے۔  یہ اس بات کا اِشَارہ تَھا کہ تَہران جَنگ کے لئے تَیار تَھا اور  یوں اِیرانیوں کے کُچھ مَقاصد کی طرف اِشارہ بھی ہے۔  اِیرانی قَیادت اَپنی کَشتی جَلانے کے فَیصلے  کَے لئِے  بِھی تَیار تِھی.

اِیران مَیں کَوئی بِھی مِیزَائل پَروگَرام تَرک کرنے کو قَبول نَہیں کَرتا جَو اِیرانی عَوام اور اُس کی مُسلَح اَفوَاج کا فَخر بَن گیا ہے۔  جَب شَام مَیں رُوسیوں کے سَینکَڑوں ٹھَیکَیداروں پر اَمریکہ نے بَمبَاری کی تو ، Deir-Ezzour دِیر اَیزَور ، جو دَاعٸش کی بَاقِیات کا پِیچَھا کَرنے کے لئے دَریائے فُرات کو عُبُور کررہے تھے ، رُوس نے اِس کا جَواب نَہ دَینے کا فَیصلہ کیا۔  مَشرِق وُسطیٰ کے کِسی بِھی مُلک یَا فَوج نے کَبھی بِھی اَمرِیکہ کَو چَیلَنج نَہیں کِیا ، خَاص طَور پَر جَب اَمرِیکہ نے مَشرِقِ وُسطیٰ مَیں  ہَزاروں بَا اَثر فَوج  تَعینَات کی۔  صِرف اِیران نے اَمریکی بَالادَستی اور فَوجی طَاقَت کو بَراہِ رَاست چَیلَنج کِیا ہے۔

“مَزاحَمتی قُوتَوں” نے خَوف کے تَوازَن کی تَصدِیق کی اور مَشرقِ وُسطیٰ مَیں اَمریکہ پر تَعطَل کی پَالیسی نَافِذ کَردی۔  اِیران نَے بَالآخر اَمریکہ کو لَلکارا اور اس کے نَتائج کے خَوف کے بَغیر اَپنی ذِمہ دَاری کا اَعلاَن کردیا۔  اب تک ، اَمریکہ کَم از کَم 64 ہَلاکتَوں کی تَصدِیق کَرچُکا ہے۔  کُچھ عَرصہ قَبل اِیران نے اَعلان کِیا تَھا کہ “اَمریکی ہَلاکتَیں 80 سے کَم نَہیں ہیں۔”

صَدر ٹَرمپ کا خَیال تَھا کہ وَہ اَپنی زِندِگی کا ایک تَارِیخی لَمحَہ گُزار رَہے ہیں جَہاں وہ کُچھ بِھی کَرسَکتا ہے جِس کی وہ خَواہِش کا سَامنَا کَرنا چَاہتے ہَیں۔  اُن کا خَیال تَھا کہ دُنیا کا کَوئی بِھی مُلک اِس کو لَلکارنے کی جُرات نَہیں کرے گا۔  اُنہوں نَے یہ بِھی مَشورَہ دِیا کہ عِراق مُنقَسیم ہَوچُکا ہے اور کَوئی بِھی حُکومَت اِس کِی خُودمُختَاری کِی خِلاف وَرزی کا مُقابلہ نَہیں کَرسَکتِی ہے اور اِیران اَب مَیسوپَوٹِیمیَا مَیں بَردَاشت نَہیں کِیا جَاتا ہے۔  اُنَہیں غَالباً. آگاہ کِیا گَیا تَھا کہ اِیران کے دَو قَونصِل خَانے جَلا دَینا عِراق کو عِراق سے نِکالنَے کَے لِئے کَافِی ہے۔

مَیرے خَیال مَیں اِنہیں اَندازَہ رَہا کہ سَردَار سُلَیمَانِی کے قَتل پَر مُواخَذہ نَہیں ہَو گا اور گَھمَنڈ تَھا کہ اَیک بَدلے دو قَتل پَر اِیران گِڑ گِڑاتا ہَوا مَعافِیاں مَانگَے گا۔

رَزم خَواہ warmonger کو غَلط فَہمِی تِھی کہ سَخت پَابَندیِاں اور دَھمکِی سَے اِیران گُھٹنَے ٹَیک دَے گا اور رَحَم کی اَپِیل کرے گا۔  

وَہ یہ ظَاہر کََرنا چَاہَا رَہا تھا کہ اِسے اِیران کے ذَہنِیت،  صَبر، ثَقافَت، خَوف اور فَخر کی پَرواہ کئے بَغَیر اِیرانی فَون کا اِنتَظار رَہے گا ۔ 

جَادُو جَادُوگر کے خِلاف ہَوگَیا اور ٹَرمپ نے اِیران کو اَپنی فَوج پَر بَمبَاری کَرنے اور اِسے آمنے سَامنے چَیلَنج کَرنَے کِی اِجَازَت دَے کر ایک بُہت بَڑا تُحفَہ دِیا۔  ٹَرمپ پَہلے ہَفتَے مَیں ہَلاکتَوں کِی تَعدَاد کا اَعلاَن کَرنے سَے خَوف زَدہ تَھے۔  پَینٹَاگَون اَب ہَر ہَفتے حَقِیقَت کَا اَیک حِصہ جَاری کَر رَہا ہے۔   اَب اَمرِیکہ اِیرَان سَے خَوف کَھا رَہا ہَے۔

تَمام اَمرِیکِی فَوجی اَڈے مَشرِق وُسطَیٰ مَیں مَیزبَان مُمَالِک کَے لئے خَطرَہ بَن چُکے ہَیں۔

 یَہ اَڈے اَب اِن مُمَالِک کِی حِفَاظَت کَے لئِے کَام نَہیں کَر رَہے ہَیں لَیکِن جَنگ کِی صُورت مَیں اِیرَان کَے لئے بَہترِین اَہدَاف بَن چُکے ہَیں۔

وَہ اِیرَان کَے لئِے اَہدَاف کِی اَیک قَوی فَہرَست فَراہَم کَرتے ہَیں۔ 

ذَرائع نَے بَتَایَا ، اَگر سُرخ لَکِیرَوں کَو عَبور کَرلِیا گَیا تَو ، مَشرِقِ وُسطَیٰ مَیں اَمرِیکِی اَفَواج کَے لئِے یَہ جَگہ مَحفُوظ نَہیں ہَوگِی۔

مترجم: محمد طاہر خانزادہ ٹنڈوالہیار پاکستان 

Copyright © https://ejmagnier.com  2019

Advertisements

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.